Twitter Bakal Berubah Menjadi Facebook




Twitter mungkin sedang bekerja mereka bentuk semula laman utama mereka bertujuan untuk membuat perkhidmatan tersebut kelihatan lebih kepada Facebook. Mashable melaporkan, salah satu editornya lihat reka bentuk serba baru halaman rumah Twitter.
Menurut Mashable , halaman profil Twitter baru mempunyai gambar avatar dan biografi kedudukan yang baik di sebelah kiri dan menumpukan banyak ruang untuk gambar header.
Twitter Layout facebook
Reka bentuk ini mungkin hanya memberi kesan kepada versi desktop, juga seolah-olah menjadikan tweet lebih besar. Ini jelas bertujuan untuk memudahkan pengguna untuk menulis tweet, dan untuk menarik pengguna yang mempunyai lebih banyak pengalaman di Facebook, mungkin.
Pengurusan kanan Twitter menegaskan bahawa mereka memahami bahawa pengalaman pengguna sekarang adalah sukar bagi pengguna baru, dan mereka akan melancarkan ciri baru berbanding tahun akan datang bertujuan untuk meningkatkan pengalaman itu. Di samping itu, syarikat itu meletakkan blog post September lalu berkata ia bereksperimen dengan ciri-ciri baru dari masa ke semasa. Reka bentuk semula ini juga boleh menjadi keterangan bagi usaha-usaha mereka selama ni.

0 Response to "Twitter Bakal Berubah Menjadi Facebook"

Post a Comment